| |||||
| Nom: Un de pas Hola nomes es per dir ke em trobo ke un meu amic per ser marroki no el deixen entrar enlloc, ni a la disco ni a l'autentic tots amb eskuses barates, es un noi super adeptat l'unica cosa ke no fa es menjar pork, te xicota catalana, es vesteix normal cap a pijo i carai no hi ha manera ke m'el dexin entrar... pk es aixo? (el color de la pell sera?) l'unics lloks ke entra son el vic billars i el vicnit no entenc la manera de ser aki Vic, a millenium no te cap problema... a BcN encara menys, Girona tmpok!ni a cap lloc mes!!! kom es ke les discos d Vic son tant recistes? (akabo pensan). Dons cap a Girona s'ha dit ke alla no miren color de la pell! ho sento x les faltes | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: un si molt be lo que dius pero pobre noi esta pagan lo de altres marroquins,jo treballo en un local nocturn i els marroquins son els que donen mes problemas per alguna cosa sera....Agafes el diari i nomes sorten robatoris i que els han detingut qui son dons ja ho veus marroquins .....estem farts que es portin be i la gent canviara la manera de pensar i fer perque tots vivim en aquesta terra ,perque si n'hi hagues un altra molts catalans ja hauriem marxat. | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Tsjuder Jajaquin riure em fa , adaptat, pijo , etc etc no has explicat que ben haxis no?? raro es el magrebi jove que no ben haxisdetruin la gent catalana benenakestes sustancies , novia catalana? per que vols a nar a les discos si ia tens novies per cardarli les banyes o tenir mesd'una novia? ( aqui esta mal vist) | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Vergonys Kina vergonya que em fa quan escolto o llegeixu comentaris com el del un o el Tsjuder. Que sapigueu que si roben es pq no tenen diners, que si venen haxis es pq els d'aqui els i comprem i que per ser marroqui no vol dir que sigui de la religio islamica (que no vol dir que hagi de tenir mes d'una dona). Jo tambe trobo patetic que no deixin entrar algu a una discoteca per el color de pell! Aixo on jo visc (CATALUNYA) es RACISME!! Jo tambe tink amics magrebins que estan adaptats igual que tink amics nescuts a catalunya que roben, es drogen i es barallen a les discoteques!! Si vols que el deixin entrar cada cop que li diguin k no pot que demani el full de reclamacions (per suposat no tel voldran donar encara que estiguin obligats), llavors truques els mossos i els i expliques i vindran a la discoteca per obligarlus a donar el full de reclamacions. Quan hu agis fet 2 cops ja vuras com el deixen entrar, sino tindran cada cap de setmana els mossos davant la discoteca i aixo ja et dic que no els interesa gents!! Diguem NO al RACISME!! | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: 88 el que es vergonyos es que hi hagi gent, gent del pais que els defensi aixo es vergonyos! no haurien d'entrar a cap discoteca per començar no haurien d'entrar ni al pais!! es nomes questio de temps que tot torni a la normalitat com abans... | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: HeliumTea 88, tu el que has de fer es créixer d'una vegada i callar la puta boca. Aqui no sobren immigrants, sobra gent com tu. | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Algu JO entenc akets racistes... En realitat els hi fa rabia que vingui un estranger i sense ni tan sols saber l'idioma aprovi les assignatures de l'escola mentre ells les suspenen... Que vinguin els estrangers i els hi treguin les feines (i no pq cobren menys sino pq hu fan millor...) En realitat el que els hi fa rabia es que els anomenats moros siguin millors que ells que en realitat totom, moros i cristians son millors que ells ja que no fa falta gaire cosa per aconseguir-ho. | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: un de pas Al 8... i el T... els ahurien de fer fora del pais pk gent com ells no poden anar enllok... nose kom es pot ser aixis... pk no tots els marrokis son traficans... puder en el fons es enveja. | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Tsjuder habiam enveja de que fill de p...? gent com ells son els culpables de tota corrupcio i jo nomes bui ordre i que la lley caigui sobre ells amb el seu maxim mes | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Tina i un de pas No tots el marrokins son traficants, aquest amic nosetre ha nescut aqui = es catala! per tant te els mateixos drets. ES CATALA i amb orgull!!!! Pk les discoteques no el deixen entrar? ke kreuen ke es posara a vendre doroga al clients? molts traficants tb son d'aki i akells si ke entren!! Potser ke komençin a reflexionar ke hi ha multicultura i ke no nmes som uns! Si aquest es un pais multiracial ahurien de poder gaudir tots sense perjodicis de l'oci nocturn! | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: borratxu! i una putissima merda!!!! aquest pais no es ni multicultural ni multiracial ni re de totes akestes polles ke esteu dient! Catalunya per els Catalans!!! i llibertat d'expressió!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Tsjuder No per neixer aqui es catala , les seves arrels i la seva pell el delaten , cadascu te el seu terreny geograficament dons que sen tornin alseu territori cada terra per els seus habitans i la seva cultura | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: hola No som racistes a vic, som ordenats | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: Phobia Clar, és com dir: "Ojalá se'n vagin els moros d'aqui, però que consti, no sóc racista, sóc ordenat". En aquesta ciutat no tan sols reina la pudor de merda i la incultura, sino la hipocresia. Anem bé. | |||||
| |||||
| |||||
| Nom: 88 a Vic no hi volem mes "persones" de fora!!! | |||||
| |||||